Профілактика ресор
Пн 11 Июля, 2016 17:42
З'явилась нагода і можливість покрутити Чугайстра - придбав нові колеса
Під цю марку можна нарешті освіжити антикор арок, обслужити ресори, демонтувати стабілізатор тощо. І оте "тощо" вилізло мені боком...
Щиро бажаю тому, хто останній раз крутив ресори на Чугайстрі, аби в нього руці ніколи-ніколи не боліли. Момент затяжки такий, що порвав я всі наявні головки на 21, а намахані руки вже і не згадую! І хоч би в одненьке з'єднання було закладене мастило - втулки поприростали.
На демонтаж кожної з ресор пішов день роботи і виглядало це наступним чином: відкрутив, розігнув, порізав болгаркою з обох боків, відбіг, лайнувся... Зверху вниз: рідний болт (передній) після демонтажу; такий же, - тільки цілий - болт із сережки; болт куплений на заміну:
В магазині виявився болт підвищеної міцності і потрібного розміру:
В якості нової втулки переднього сайлентблоку ресори ідеально підійшла різьбова муфта із жигулівської рульової тяги (лишились у мене з нивоводських часів):
Ресори трошки відбухтував, без фанатизму. Щедро змастив графіткою все, що можна було змастити, і зібрав до купи. Ну і антикор освіжив, щоб двічі не вставати
Стаб, як і хотів, демонтував. Тепер всі різьбові з'єднання задньої підвіски відновлені і робочі. Не дався мені лише один верхній болт правої сережки - прокрутилась закладна гайка всередині лонжерону. При нагоді треба буде розрізати та варити.
Ось такий вигляд воно тепер має:
Най у вас все працює)
Під цю марку можна нарешті освіжити антикор арок, обслужити ресори, демонтувати стабілізатор тощо. І оте "тощо" вилізло мені боком...
Щиро бажаю тому, хто останній раз крутив ресори на Чугайстрі, аби в нього руці ніколи-ніколи не боліли. Момент затяжки такий, що порвав я всі наявні головки на 21, а намахані руки вже і не згадую! І хоч би в одненьке з'єднання було закладене мастило - втулки поприростали.
На демонтаж кожної з ресор пішов день роботи і виглядало це наступним чином: відкрутив, розігнув, порізав болгаркою з обох боків, відбіг, лайнувся... Зверху вниз: рідний болт (передній) після демонтажу; такий же, - тільки цілий - болт із сережки; болт куплений на заміну:
В магазині виявився болт підвищеної міцності і потрібного розміру:
В якості нової втулки переднього сайлентблоку ресори ідеально підійшла різьбова муфта із жигулівської рульової тяги (лишились у мене з нивоводських часів):
Ресори трошки відбухтував, без фанатизму. Щедро змастив графіткою все, що можна було змастити, і зібрав до купи. Ну і антикор освіжив, щоб двічі не вставати
Стаб, як і хотів, демонтував. Тепер всі різьбові з'єднання задньої підвіски відновлені і робочі. Не дався мені лише один верхній болт правої сережки - прокрутилась закладна гайка всередині лонжерону. При нагоді треба буде розрізати та варити.
Ось такий вигляд воно тепер має:
Най у вас все працює)
Страница 1 из 1
Автор | Сообщение |
---|---|
root ДжипоТурист Зарегистрирован: 16.02.2006 |
Можно было попробовать газовой горелкой погреть, творит чудеса с закисшими гайками. |
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение |
---|---|
вовчик ДжипоМаньяк Зарегистрирован: 18.07.2014 |
я б тоді спалив сайлентблок, бо основна проблема не гайки, а втулки
|
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение |
---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина Зарегистрирован: 10.10.2013 |
|
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
JeeP ДжипоСтарейшина Зарегистрирован: 30.03.2009 |
Ещё хорошо помогает ФЕН (электрический) любой строительный. Разогревать могут до 700 градусов + никакого огня, а с насадкой могут греть саму головку болта или гайку. По сути тепло уходит на сам болт. - греем - даём чуть остыть - снова греем - пытаемся провернуть - если надо снова греем. у рессор одна опасность проворот гайки в лонжероне. Это: -снятие заднего кресла(дивана) -снятие ковролина (что не так просто, надо снимать боковые панели) - рубим пол над лонжероном (надо угадать где) ))) - зажим гайки (+ WD-40 + её прогрев) - откручивание - ставим новый(старый) болт - ставим гайку - всё скручиваем (но не затягиваем) - привариваем гайку - затягиваем - ну и дальше в обратном порядке (кроме рубим пол) ))) Ещё проблема в заднем стремени, если ставишь всё один без помощника... ))) ПыСы Если пошли через лонжерон и ничего не получается (открутить)?! Просто всё срезаем (болт, гайку) и ставим их новые. ГЛАВНОЕ перед этим поставит авто на колодки!!! |
||
Вернуться к началу |