Зняття прокляття стандартного світла фар XJ Cherokee (2000)
Вс 20 Января, 2019 18:00
[
Настроение: Happy ]

[
Что делает: Watching в темряві як на яву ]

"Он мог бы выпить море,
Но в свете его фар могли прятаться белые кошки"..
Стандартне світло головних фар на Jeep XJ Cherokee Sport 2000 (як і на дорестайлах, як і на багатьох взагалі старих автомобілях) - постійно лишало бажання всунути якісь лед-фари, міняти лампи на якісь "супер-пупер-віжн-плюс", і тд, і тд..
Але, забігаючи трохи наперед - банальна причина. Електросхема просто не передбачає звичайних реле на фари.
І все навантаження - відбувається через вимикач світла. (а він же ще й з реостатом для регулювання яскравості підсвітки приладів в салоні, тобто і так не дуже вільний для зайвого навантаження).
Передісторія:
Минулого року був куплений черговий Черокі. Були і інші проблеми (по типу зробленої капіталки мотора, ходової, і тд), але те що постійно не давало спокою і ніяк не могло бути усуненим - на ходу просто "тухли" фари.
Спочатку - просто починали "моргати" - притухали і одразу вмикались назад, але так по 10-20-50 раз, поки не вимкнути-увімкнути знову.
Замінив вимикач, пару місяців їздив мало, але проблема трохи змінилась - фари просто робили "викл". І вмикались знову лише через пару секунд, потім через 5, потім 10..
- Намагався побороти "розплавлені контакти" на вимикачі.
- Намагався знайти розриви, чи "загаджені" контакти в ланцюгу світла.
В англомовних форумах - в основному грішили на роз'єм, який знаходиться під повітряним фільтром - бо в ньому збирається багато бруду.
Але нюанс - це у тих автомобілів, які їздять по болоту постійно. Або у дорестайлів кінця 80-х років, де просто від старості вже дійсно назбиралось бруду і оксидів.
Той же роз'єм. Від нього йде на обидві фари, габарити, індикацію поворотів:
Але в попередньому роз'ємі - все було чисто, тож наступні роз'єми на шляху перевірки - на фарах, "мами" Н4..
В них - якраз вже назбиралось бруду вдосталь. Та і самі дроти в місцях обжимки в клемах - вже підокислені до стану "майже ниточка"..
Оскільки починав розборку з салону - заодно перевірив на шляху все:
Реле затримки автовимкнення фар при повороті ключа
(знаходиться перед лівим коліном водія, зліва від металевої накладки, що під кермом).
Перебрав підрульовий ричажок (поворотники-ближнє/дальне/блінкер).
В ньому - окислений бруд був, контакти - від нальоту бруду вже теж давали погану роботу..
Ну і заодно фоточка "та нема чого боятися там розбирати! коли вже робиться це вп'яте-вдесяте - на повну розборку уходить декілька хвилин. :)
А взагалі - корисна процедура "пройтись по проводці".. бо знаходяться ціла купа отаких місць..
"Прикольний ліфт" :)
Заодно, раз вже все розібрано - замінив сигнали.
Поставив "Волговські". Це вже третій комплект за рік.. По теплу - буду переносити їх десь вище. А поки - поміняв місцями, розвернувши проушинами в бік бампера. Бо в такому положенні, як на фото - вони просто заливаються водою. На фото - попередні, китайські, прожили майже місяць.
Далі - оскільки вже розібрав і шукав можливу причину в проводці - перебрав всю в'язанку в морді. Бо дісталась вона вже в декількох місцях "з потертостями обмотки", могло бути протерте наскрізь.. Все ок, але тепер я в тому принаймні впевнений. І вивів нормально обрізані кимось до мене дроти ПТФ (вони хоч стоять через реле).
АЛЕ..
Витративши на переборку-перекладання дротів два дні - проблему так і не усунув.
Перечитавши російськомовні, англомовні і ВАГовські форуми і.. і тілки тоді подзвонив електрику..
Порадившись з Тіграном (автоелектрик в ГСК Киянка, біля СТО "Овердрайв"), досвіду якого я давно довіряю на всі 100%, вирішили, що таки треба ставити релешки, бо їх у нас в схемі просто нема.
І не у вигляді "тимчасових напівмір", як це зазвичай радять на форумах у вигляді установки реле під кермом, ближче до вимикача (як я і збирався), а правильно, з подачею прямого "+" від акумулятора на реле фар,подачею додаткової маси, і установкою реле поближче до самих фар.
Закупка на ринку:
- Реле світла на 4 контакти, 3шт (1 - ближнє, 1- дальне, 1 -запасна).
- Колодки для реле 3 шт (1 запасна)
- Запобіжники 10А - 4шт.
- Колодки під запобіжники (навісні, "прапорцеві" - герметичні зі шматком дроту).
- Дріт 2.5мм - 10м (2х5м. Був зелений і чорний - то взяв так). Лишилось у мене десь 0.5м. Тобто, 9.5 пішло. Але проводив до правої фари від лівої через передню решітку. Якщо іншим шляхом - може знадобитись 12м.
- Клеми "мама" штук 20,
- про всяк випадок - роз'єми Н4 взяв, але старі виявилися кращої якості, аніж нові.. лежатимуть поки в запасі).
- пластикова гофра 5м.
- ізолента 3М.
Приїхав до Тіграна о 14:29.
Першим ділом - вже звичними для мене рухами зняття морди за пару хвилин і заміри "до початку роботи".
На фарі - 10.6В..
На акумуляторі при цьому (на заведеному моторі) - так:
Врізатись з установкою реле - вирішили після "великого чорного роз'єму під повітряним фільтром"
В процесі роботи - спочатку отримали на фару 12.8В (спочатку просто впаявшись в "обрізані" дроти від старих клем Н4, на відстані 5 см від колодок)
Але потім перепаялись нормально і отримали... 13.9В на фарі.
При 14.27 на акумуляторі.
Для цього: На реле подається + від акумулятора, а стандартна проводка - виконує роль управління реле.
На фари, напряму - подається додаткова маса. (прямо на клеми в колодці Н4).
Ближній і дальній - висять на окремих реле.
На кожну фару - по запобіжнику. На ближнє і дальнє світло - по окремому (всього 4 на дві фари).
В результаті - у мене, навіть при фарах DEPO - таки нарешті з'явилось світло. І перестало вимикатись через перегрів вимикача..
На цих фото - БЛИЖНЄ СВІТЛО.
Фари - DEPO, лампи - OSRAM 60/55, найзвичайніші.
Регулювати тепер потрібно ще, але порівняно з тим, що у мене "було" до реле - це ж вже зовсім інша історія..
Тим більше, що ще лежать фари Hella від мого попереднього Черокі - тоді, спочатку поміняв фари, нічого не отримавши по факту, замість установки релешек.
У них чіткіша лінія розподілу "світло/тінь". Але поки потрібно їх почистити від старості і пилу..
(фото з телефона - слабо передає, але навіть при замазаних величезною кількістю бруду з мокрої і брудної у відлигу дороги фарах - все видно).
Заїхав на установку о 14:29, виїхав - о 19.05. (ще кави попили посиділи).
Реле з запобіжниками - оселились одразу за лівою фарою, перед повітряним фільтром. Якраз в тому місці нормальний постійний забор повітря йде, тож будуть сухішими.
Но в свете его фар могли прятаться белые кошки"..
Стандартне світло головних фар на Jeep XJ Cherokee Sport 2000 (як і на дорестайлах, як і на багатьох взагалі старих автомобілях) - постійно лишало бажання всунути якісь лед-фари, міняти лампи на якісь "супер-пупер-віжн-плюс", і тд, і тд..
Але, забігаючи трохи наперед - банальна причина. Електросхема просто не передбачає звичайних реле на фари.
І все навантаження - відбувається через вимикач світла. (а він же ще й з реостатом для регулювання яскравості підсвітки приладів в салоні, тобто і так не дуже вільний для зайвого навантаження).
Передісторія:
Минулого року був куплений черговий Черокі. Були і інші проблеми (по типу зробленої капіталки мотора, ходової, і тд), але те що постійно не давало спокою і ніяк не могло бути усуненим - на ходу просто "тухли" фари.
Спочатку - просто починали "моргати" - притухали і одразу вмикались назад, але так по 10-20-50 раз, поки не вимкнути-увімкнути знову.
Замінив вимикач, пару місяців їздив мало, але проблема трохи змінилась - фари просто робили "викл". І вмикались знову лише через пару секунд, потім через 5, потім 10..
- Намагався побороти "розплавлені контакти" на вимикачі.
- Намагався знайти розриви, чи "загаджені" контакти в ланцюгу світла.
В англомовних форумах - в основному грішили на роз'єм, який знаходиться під повітряним фільтром - бо в ньому збирається багато бруду.
Але нюанс - це у тих автомобілів, які їздять по болоту постійно. Або у дорестайлів кінця 80-х років, де просто від старості вже дійсно назбиралось бруду і оксидів.


Той же роз'єм. Від нього йде на обидві фари, габарити, індикацію поворотів:
Але в попередньому роз'ємі - все було чисто, тож наступні роз'єми на шляху перевірки - на фарах, "мами" Н4..

В них - якраз вже назбиралось бруду вдосталь. Та і самі дроти в місцях обжимки в клемах - вже підокислені до стану "майже ниточка"..

Оскільки починав розборку з салону - заодно перевірив на шляху все:
Реле затримки автовимкнення фар при повороті ключа

(знаходиться перед лівим коліном водія, зліва від металевої накладки, що під кермом).
Перебрав підрульовий ричажок (поворотники-ближнє/дальне/блінкер).
В ньому - окислений бруд був, контакти - від нальоту бруду вже теж давали погану роботу..

Ну і заодно фоточка "та нема чого боятися там розбирати! коли вже робиться це вп'яте-вдесяте - на повну розборку уходить декілька хвилин. :)

А взагалі - корисна процедура "пройтись по проводці".. бо знаходяться ціла купа отаких місць..

"Прикольний ліфт" :)

Заодно, раз вже все розібрано - замінив сигнали.
Поставив "Волговські". Це вже третій комплект за рік.. По теплу - буду переносити їх десь вище. А поки - поміняв місцями, розвернувши проушинами в бік бампера. Бо в такому положенні, як на фото - вони просто заливаються водою. На фото - попередні, китайські, прожили майже місяць.

Далі - оскільки вже розібрав і шукав можливу причину в проводці - перебрав всю в'язанку в морді. Бо дісталась вона вже в декількох місцях "з потертостями обмотки", могло бути протерте наскрізь.. Все ок, але тепер я в тому принаймні впевнений. І вивів нормально обрізані кимось до мене дроти ПТФ (вони хоч стоять через реле).



АЛЕ..
Витративши на переборку-перекладання дротів два дні - проблему так і не усунув.
Перечитавши російськомовні, англомовні і ВАГовські форуми і.. і тілки тоді подзвонив електрику..
Порадившись з Тіграном (автоелектрик в ГСК Киянка, біля СТО "Овердрайв"), досвіду якого я давно довіряю на всі 100%, вирішили, що таки треба ставити релешки, бо їх у нас в схемі просто нема.
І не у вигляді "тимчасових напівмір", як це зазвичай радять на форумах у вигляді установки реле під кермом, ближче до вимикача (як я і збирався), а правильно, з подачею прямого "+" від акумулятора на реле фар,подачею додаткової маси, і установкою реле поближче до самих фар.
Закупка на ринку:
- Реле світла на 4 контакти, 3шт (1 - ближнє, 1- дальне, 1 -запасна).
- Колодки для реле 3 шт (1 запасна)
- Запобіжники 10А - 4шт.
- Колодки під запобіжники (навісні, "прапорцеві" - герметичні зі шматком дроту).
- Дріт 2.5мм - 10м (2х5м. Був зелений і чорний - то взяв так). Лишилось у мене десь 0.5м. Тобто, 9.5 пішло. Але проводив до правої фари від лівої через передню решітку. Якщо іншим шляхом - може знадобитись 12м.
- Клеми "мама" штук 20,
- про всяк випадок - роз'єми Н4 взяв, але старі виявилися кращої якості, аніж нові.. лежатимуть поки в запасі).
- пластикова гофра 5м.
- ізолента 3М.
Приїхав до Тіграна о 14:29.
Першим ділом - вже звичними для мене рухами зняття морди за пару хвилин і заміри "до початку роботи".
На фарі - 10.6В..

На акумуляторі при цьому (на заведеному моторі) - так:

Врізатись з установкою реле - вирішили після "великого чорного роз'єму під повітряним фільтром"

В процесі роботи - спочатку отримали на фару 12.8В (спочатку просто впаявшись в "обрізані" дроти від старих клем Н4, на відстані 5 см від колодок)

Але потім перепаялись нормально і отримали... 13.9В на фарі.

При 14.27 на акумуляторі.

Для цього: На реле подається + від акумулятора, а стандартна проводка - виконує роль управління реле.
На фари, напряму - подається додаткова маса. (прямо на клеми в колодці Н4).
Ближній і дальній - висять на окремих реле.
На кожну фару - по запобіжнику. На ближнє і дальнє світло - по окремому (всього 4 на дві фари).
В результаті - у мене, навіть при фарах DEPO - таки нарешті з'явилось світло. І перестало вимикатись через перегрів вимикача..

На цих фото - БЛИЖНЄ СВІТЛО.
Фари - DEPO, лампи - OSRAM 60/55, найзвичайніші.
Регулювати тепер потрібно ще, але порівняно з тим, що у мене "було" до реле - це ж вже зовсім інша історія..
Тим більше, що ще лежать фари Hella від мого попереднього Черокі - тоді, спочатку поміняв фари, нічого не отримавши по факту, замість установки релешек.
У них чіткіша лінія розподілу "світло/тінь". Але поки потрібно їх почистити від старості і пилу..

(фото з телефона - слабо передає, але навіть при замазаних величезною кількістю бруду з мокрої і брудної у відлигу дороги фарах - все видно).
Заїхав на установку о 14:29, виїхав - о 19.05. (ще кави попили посиділи).
Реле з запобіжниками - оселились одразу за лівою фарою, перед повітряним фільтром. Якраз в тому місці нормальний постійний забор повітря йде, тож будуть сухішими.
Страница 1 из 1
Автор | Сообщение |
---|---|
nazno ДжипоАксакал ![]() Зарегистрирован: 13.05.2011 |
![]() ![]() ![]() У мене була схожа ситуація, коли я лише купив авто. Вдень оглядав, катався, все працювало нормально (світло не сильно перевіряв - включив вичключив та й все). Коли авто перереєстрували вже звечоріло - був останнім клієнтом в МРЕВ. ![]() З столиці мені треба було біля 600 км додому їхати- то посеред траси вночі як в мене виключилось світло на швидкості 100 км/год. було не дуже комфортно. Я зняв навантаження з того злощасного перемикача, який стільки натерпівся. Світло пустив через дві релюхи, які розмістив біля короба акумулятора (в мене дизельний дорестайловий, тому компоновка трохи інша). Тепер вимикач навантажений лише обмотками реле, з мінімальним струмом. А "плюс" зняв з клеми плюса поближче до акумулятора. Лампки поставив Philips X-treme Vision +130% H4 ![]() Від тоді забув вже на 5 років про світло. За весь час користування тими лампками одна перегоріла раз. Замінив відразу дві. Одна тепер в запасі. ![]() |
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение |
---|---|
Unknown ДжипоМонстр ![]() Зарегистрирован: 25.01.2012 |
Интересно, в Гранде примерно тех же лет переключатель радикально иной, что ли
![]() А эти зеленые наросты на контактах - электрохимическая коррозия элементов с висящим на них "+", и таких мест в машине полно. |
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
Et_ ДжипоЛюбитель ![]() Зарегистрирован: 25.11.2011 |
![]() ![]() Ще поекспериментую з заміною самих фар на Hella, які лежать в запасі, + теж на філіпси дивлюсь (користувався раніше на інших авто). Наступним кроком думаю зробити ДХВ (електрик вже знаючи мою схему електрики пропонує одразу додати і їх), бо за звичкою з мотоциклів - весь час їжджу зі світлом, навіть вдень. А лампи - розхідники. Проте ДХВ можуть бути зручнішими і не ставити в незручні ситуації десь в дорозі. |
||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Et_ ДжипоЛюбитель ![]() Зарегистрирован: 25.11.2011 |
У XJ - такий: ![]() На ньому ж - реостат на зміну яскравості підсвітки приладів в салоні. Конструкція проста, але не надійна. Такий самий вимикач - на старих Фордах зустрічався, і ще на багатьох американських машинах. На Грандах - інакший. Все ж таки Гранд - люксовіша версія Jeepів.
На ВАЗівській копійці - теж без реле. Теж не дуже жаліються на вимикання, але дуже жаліються на просадку. Вимикання самих лампочок - це вже "ефект трупа" у вимикача. Починається - з просадки до ледве-ледве помітного світла. Так може тривати роками. Все залежить від якості самого вимикача і його контактної групи.
А ще - змазка. Її достатньо в механічних контактних елементах. Разом з пилом-брудом і оксидами - ще й перетворюється на абразив, який потім вбиває механізми і контакти. |
||||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |