Заміна масла
Ср 25 Ноября, 2015 23:19
Нарешті добрався до заміни масла.
Куплений був давніше фільтр FILTRON OP542. Продали мені його по підбору "мудрі продавці-консультатнти". Але він не підійшов. Там заглибоко отвір, який накручується на різьбу. закрутити фільтр неможливо. і по каталогах я тепер знайшов що він для дизельних фордів скорпіо і гранада.
Може комусь знадобиться, мабуть взагалі початківцям-початківцям
Передусім необхідно розігріти двигун до робочої температури (я для цього проїхав 3 км приблизно).
1. Для зручності зняв корпус повітряного фільтра, щоб добратись до масляного фільтра. Відкручуєм болт, який тримає скобу кріплення корпусу фільтра. Знімаєм і скобу також.
2. Відпускаємо хомути патрубків які йдуть з повітряного фільтра, стягуєм патрубки і виймаємо корпус повітряного фільтра.
3. Відкриваємо кришку отвору для заливки масла.
4. Підставляємо ємність для збору відпрацьованого масла (в мене 10л. тазик), викручуємо пробку нижню, зливаємо масло, до тих пір, поки не почне капати, а не литись. Закручуємо пробку.
5. Викручуємо верхню пробку зливу масла, повторюєм процедуру. Закручуємо пробку.
6. Викручуємо масляний фільтр. Для цього необхідно мати зйомник. У випадку, якщо нема зйомника (мій випадок) можна просверлити отвори в фільтрі (ми ж його не збираємось використовувати повторно) і, засунувши послідовно в отвори викрутку, використати її як важіль. Мені достатньо було 4 отвори щоб відкрутити фільтр.
Не зробіть таку помилку як я зробив. Під фільтр постеліть якісь шмати, щоб не залити маслом крило.
7. Мастимо новим маслом прокладку фільтра. Закручуємо його зусиллям руки.
8. Заливаємо нове масло. Про необхідну кількіть в мануалі можна почитати.
9. Зкриваємо кришку і заводимо двигун. Контрольна лампочка датчика тиску масла має погаснути. А коли є стрілковий прилад- то він має показати тиск, згідно мануала. ( в моєму випадку стрілка має відхилитись хоч куди-небудь )
Вся процедура, при наявності інструменту займає 30-40 хв.
Куплений був давніше фільтр FILTRON OP542. Продали мені його по підбору "мудрі продавці-консультатнти". Але він не підійшов. Там заглибоко отвір, який накручується на різьбу. закрутити фільтр неможливо. і по каталогах я тепер знайшов що він для дизельних фордів скорпіо і гранада.
Може комусь знадобиться, мабуть взагалі початківцям-початківцям
Передусім необхідно розігріти двигун до робочої температури (я для цього проїхав 3 км приблизно).
1. Для зручності зняв корпус повітряного фільтра, щоб добратись до масляного фільтра. Відкручуєм болт, який тримає скобу кріплення корпусу фільтра. Знімаєм і скобу також.
2. Відпускаємо хомути патрубків які йдуть з повітряного фільтра, стягуєм патрубки і виймаємо корпус повітряного фільтра.
3. Відкриваємо кришку отвору для заливки масла.
4. Підставляємо ємність для збору відпрацьованого масла (в мене 10л. тазик), викручуємо пробку нижню, зливаємо масло, до тих пір, поки не почне капати, а не литись. Закручуємо пробку.
5. Викручуємо верхню пробку зливу масла, повторюєм процедуру. Закручуємо пробку.
6. Викручуємо масляний фільтр. Для цього необхідно мати зйомник. У випадку, якщо нема зйомника (мій випадок) можна просверлити отвори в фільтрі (ми ж його не збираємось використовувати повторно) і, засунувши послідовно в отвори викрутку, використати її як важіль. Мені достатньо було 4 отвори щоб відкрутити фільтр.
Не зробіть таку помилку як я зробив. Під фільтр постеліть якісь шмати, щоб не залити маслом крило.
7. Мастимо новим маслом прокладку фільтра. Закручуємо його зусиллям руки.
8. Заливаємо нове масло. Про необхідну кількіть в мануалі можна почитати.
9. Зкриваємо кришку і заводимо двигун. Контрольна лампочка датчика тиску масла має погаснути. А коли є стрілковий прилад- то він має показати тиск, згідно мануала. ( в моєму випадку стрілка має відхилитись хоч куди-небудь )
Вся процедура, при наявності інструменту займає 30-40 хв.
Страница 1 из 2
На страницу 1, 2
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал Зарегистрирован: 13.05.2011 |
Я на пару тисяч км провтикав. Памятав пробіг, але помилився на 1 цифру. Тому проїхав на тому маслі 11тис. км, хоча мав би замінити масло по мануалу на 7500 км. Це мінералка Rawenol Formel Standard 10W30. Тепер склав собі табличку в екселі, в якій веду записи щодо пробігу, часу заміни і проведених робіт по машині. Більше такий "промах" не допущу Перейшов на Elf Turbodiesel 10W40 series 700. Перед заливкою пробував окремо змішувати ці масла- все добре, не густіє. Думаю до 5 тис відкатати і ще раз замінити масло. |
||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина Зарегистрирован: 10.10.2013 |
а какое оно должно быть? тем более у дизеля при пробеге 10ткм |
||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал Зарегистрирован: 13.05.2011 |
неа в мене фото приборки є за день до заміни масла звідти і взяв пробіг
у чому промах?
та ні, думаю коли присадки несумісні то результат буде відразу.
Негативно відношусь до промивок і навіть промивочного масла. В мануалі це не описано, значить і не потрібно. Фактично в мене масло міняне в процесі експлуатації Шланги до масляного радіатора текли, за ті 4-5 тис (до ремонту шлангів) долив 4-5 літрів того ж масла.. так сказати- відсвіжив |
||||||||||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал Зарегистрирован: 13.05.2011 |
мав досвід з гальмівною коли долив вона загусла.. я змішував масла для власного спокою |
||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение |
---|---|
nazno ДжипоАксакал Зарегистрирован: 13.05.2011 |
Hennady, ви писали що я "дав маху" з маслом. Не правильно підібрав?
|
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал Зарегистрирован: 13.05.2011 |
Де не гляну- всюди Рено рекомендує Ельф от і вирішив попробувати |
||||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина Зарегистрирован: 10.10.2013 |
тока проблема в том что его офф. не завозят в Украину |
||||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина Зарегистрирован: 10.10.2013 |
кто это так сбегает? есть допуски по ним и смотрят. замена одного масла на другое, по одним допускам безболезненно, да и вообще все современные масла имеют такой пакет присадок, что от одного до другого производителя этот переход не критичен. Тем более у минералок |
||||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал Зарегистрирован: 13.05.2011 |
Я буду перший хто перейде з равенола на ельф до речі равенол як виливав- він був рідкий, такий, фактично, по густині як і нове масло. Я перехожу з мінералки на напівсинтетику. Допуски по стандартах SAE і по API для старого і нового масла різні. було RAVENOL Formel Standard SAE 10W-30 API SF/CD стало Elf Evolution 700 Turbo Diesel SAE 10W-40 API SL/CF |
||||||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина Зарегистрирован: 10.10.2013 |
это нормально у нового масла допуск перекрывает старый. так что страшного ничего нет |
||||||||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал Зарегистрирован: 13.05.2011 |
пізно а на рахунок промивок і промивочних масел- я так розумію треба промити, потім залити масло і через 1000 км залити нове? Як вимити звідти ті присадки що в промивочному маслі? думаю там 10% масла (промивочного) залишається, а у випадку промивки- в масло додаються присадки які призначені для очищення, але аж ніяк не для роботи двигуна (і вони теж залишаються в системі). Чи як то б мало правильно виглядати? |
||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина Зарегистрирован: 10.10.2013 |
Ни чего мыть не надо! меняй масло и не парься)) |
||||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина Зарегистрирован: 10.10.2013 |
зачем такие сложности? какие промывки и доливки? а нано добавки не нужны? Меняйте масло как положено и не будет проблем |
||||||||||||||
Вернуться к началу |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал Зарегистрирован: 13.05.2011 |
так і зробив.. Максимум що зроблю то заміню масло раніше ніж в паспорті. Та й по кольору можу сказати що в мене після заливки 1 міс масло було більш-менш світле, а далі темне. Може це особливість дизеля (на бензинових масло не темніє так), або пора кільця міняти.. В неті читав по маслу немало.. думки людей розходяться 50/50. Половина за промивку, половина проти. Є виробники, вроді ХАДО - рекомендують перед переходом на їхнє масло- лити промивочне масло ХАДО. Багато хто переконаний що промивки- маркетинговий трюк, щоб збільшити продажі.. що масло має ті ж функції- змащення і очищення. Після прочитаного- залишається зробити як сам вважаєш за потрібне.. Або хто більше переконав в той момент |
||
Вернуться к началу |