Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Александр Коваль ДжипоПапа OFFLINE
Зарегистрирован: 04.01.2012 Последнее посещение: 04.01.2021 Имя: Влад Коваль 18 Возраст: 61 Сообщения: 402 Откуда: с.Пушково Кировоградская область Автомобиль: JeeP Grand Cherokee ZJ 1995 4.0 NV242 и ТуАрЕггг 1102
|
Добавлено: Пт 08 Сентября, 2017 15:59 Заголовок сообщения: Адаптер масляного фільтра |
|
|
Доброго дня. Така проблема. Придбав комплект резинок на адаптер, поставив. Вирвало різьбу у блоці. Думаю придбати Permabond HH167, хтось користувався? Чи допоможе?
Дякую.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
ejen Джипо V.I.P. OFFLINE
Зарегистрирован: 12.06.2008 Последнее посещение: 20.03.2024 Имя: Евгений Возраст: 55 Сообщения: 21539 Откуда: Донецк, Кам'янське, Київ...хз Автомобиль: BeijingJeep Cherokee XJ 1993-1995/2.5i/231/4"
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Коваль ДжипоПапа OFFLINE
Зарегистрирован: 04.01.2012 Последнее посещение: 04.01.2021 Имя: Влад Коваль 18 Возраст: 61 Сообщения: 402 Откуда: с.Пушково Кировоградская область Автомобиль: JeeP Grand Cherokee ZJ 1995 4.0 NV242 и ТуАрЕггг 1102
|
Добавлено: Пт 08 Сентября, 2017 16:50 Заголовок сообщения: Адаптер масляного фільтра |
|
|
Купив на атласі за Вашим посиланням,але думаю,що зробив дурницю намастивши герметиком. Або навіть не знаю яка може бути причина того,що вирвало болта.Прочитав про спіральні вкладиші іт.д.,але є надія,що цей герметик допоможе...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Коваль ДжипоПапа OFFLINE
Зарегистрирован: 04.01.2012 Последнее посещение: 04.01.2021 Имя: Влад Коваль 18 Возраст: 61 Сообщения: 402 Откуда: с.Пушково Кировоградская область Автомобиль: JeeP Grand Cherokee ZJ 1995 4.0 NV242 и ТуАрЕггг 1102
|
Добавлено: Сб 23 Сентября, 2017 18:21 Заголовок сообщения: Адаптер масляного фільтра |
|
|
Всім доброго дня. Через те, що ремонтую трактор, немає часу та грошей займатись Джипом. Вивчаю поки що причини такої прикрої і не зрозумілої ситуації
Масло почало в мене витікати по під сальник адаптера масляного фільтра (АМФ), тому що сальник за 400т. км ніхто не міняв. Потім коли поставив новий сальник (китайський) АМФ "відійшов" від блока на 5-8мм, вигнало масло, різьба в блоці ослабилась і тепер прокручується болт.
Мене дуже мучить питання:" а чому його вирвало???".
Десь там створився дуже сильний тиск і масло почало шукати вихід?
Фільтр новенький Wix, масло синтетичне Zic 10-30.
Прочитав, що може "зависнути" редукційний клапан, ніде не можу знайти де він знаходиться у джипові.
Можливо хтось має якісь здогадки, прошу, будь-ласка поділіться, бо в мене вже голова обертом іде. Дуже не хочу знімати двигун,дуже. Хочу обійтись "малою кров'ю". Дякую
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|