DANA 35 LSD
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6 Все
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Украинский клуб любителей Jeep -> Трансмиссия
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Саша
ДжипоСтарейшина
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.11.2007
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя:
Возраст: 41
Сообщения: 4754
Откуда: ODESA
Автомобиль:
TLC-150 (1KD-FTV), XJ (AMC-150)

СообщениеДобавлено: Ср 04 Июля, 2018 23:28    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Я чет не в состоянии перечитьівать предьідущий пост (реально сегодня замахался), но по фото и из беглого прочтения поста понял, что... новая крестовина имеет люфт 1-2 мм, т.к. перед єтим имел место колхоз: то ли крестовина не оригинал, то ли бугели потянутьі бьіли еще до последней заменьі крестовин, но теперь надо, как минимум, "ровньіе" бугели, что бьі все стояло "ровно" (болтики, верняком, - оригинал и к вилке очевидньіх претензий нет, а вот прилягание бугеля - смущает).

П.С.: Гляну у себя в закромах єти скобьі на крестовиньі, вроде бьіли... если найду, могу подарить .

nazno
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение  

nazno
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.05.2011
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя: Nazar
Возраст: 37
Сообщения: 771

Автомобиль:
Jeep Cherokee 92' 2.1TDI 235/75 R15 Yokohama Geolandar

СообщениеДобавлено: Ср 04 Июля, 2018 23:38    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Ср 04 Июля, 2018 23:28 Саша писал(а):
Я чет не в состоянии перечитьівать предьідущий пост (реально сегодня замахался), но по фото и из беглого прочтения поста понял, что... новая крестовина имеет люфт 1-2 мм, т.к. перед єтим имел место колхоз: то ли крестовина не оригинал, то ли бугели потянутьі бьіли еще до последней заменьі крестовин, но теперь надо, как минимум, "ровньіе" бугели, что бьі все стояло "ровно" (болтики, верняком, - оригинал и к вилке очевидньіх претензий нет, а вот прилягание бугеля - смущает).

П.С.: Гляну у себя в закромах єти скобьі на крестовиньі, вроде бьіли... если найду, могу подарить .


Хрестовина оригінал- я їх міняв давніше. Але чомусь не замітив тих підкладок. Сам хвостовик на скільки я памятаю - spicer.
Та й там нема де їздити сальнику - вся поверхня подовбана. проточити не вийде, а наварювати і проточити- мабуть варіант не на довго. Не охота щоб масло витікало як було до того.
Я думаю, якщо сама вилка буде менш розбита то ці скоби нормально притиснуть хрестовину.. Правда ціни не дуже приємні на цю деталь

Якщо не поможе, то матиму на увазі, що у вас є скобки щоб попробувати. Дякую!


То називається розібрав міст бо підшипник півосі вмер. Тепер по ходу буде новий міст (принаймні всі підшипники, втулки, сальники) Ну і гальмівні циліндри також міняю.
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Блог  

Саша
ДжипоСтарейшина
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.11.2007
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя:
Возраст: 41
Сообщения: 4754
Откуда: ODESA
Автомобиль:
TLC-150 (1KD-FTV), XJ (AMC-150)

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 0:05    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

сфотал, что есть...

P80705-010225.jpg
P80705-010225.jpg

P80705-010215.jpg
P80705-010215.jpg


nazno
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение  

Саша
ДжипоСтарейшина
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.11.2007
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя:
Возраст: 41
Сообщения: 4754
Откуда: ODESA
Автомобиль:
TLC-150 (1KD-FTV), XJ (AMC-150)

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 0:08    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

... офигел от того, что мои тоже сильно отличаются по геометрии друг от дуга... пока на плоскость не поставил, єтого не замечал .
nazno
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение  

nazno
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.05.2011
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя: Nazar
Возраст: 37
Сообщения: 771

Автомобиль:
Jeep Cherokee 92' 2.1TDI 235/75 R15 Yokohama Geolandar

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 0:14    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Чт 05 Июля, 2018 0:08 Саша писал(а):
... офигел от того, что мои тоже сильно отличаются по геометрии друг от дуга... пока на плоскость не поставил, єтого не замечал .


напевно то не та деталь яка є точною в даному вузлі. Я так думаю посадка в саму вилку має бути точною для чашки хрестовини- сама виточка в вилці. А скоба просто притискає, і контакту як такого не має по всій довжині півкруга чашки хрестовини..
То так з спостереження. Бо скоби можна окремо купити, і підходять вони до всіх вилок (чи хвостовиків, не знаю як правильно)
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Блог  

Саша
ДжипоСтарейшина
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.11.2007
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя:
Возраст: 41
Сообщения: 4754
Откуда: ODESA
Автомобиль:
TLC-150 (1KD-FTV), XJ (AMC-150)

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 0:39    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Чт Июл 05, 2018 1:14 am nazno писал(а):
Чт 05 Июля, 2018 0:08 Саша писал(а):
... офигел от того, что мои тоже сильно отличаются по геометрии друг от дуга... пока на плоскость не поставил, єтого не замечал .


напевно то не та деталь яка є точною в даному вузлі. Я так думаю посадка в саму вилку має бути точною для чашки хрестовини- і сама виточка в вилці. А скоба просто притискає, і контакту як такого не має по всій довжині півкруга чашки хрестовини..
То так з спостереження. Бо скоби можна окремо купити, і підходять вони до всіх вилок (чи хвостовиків, не знаю як правильно)


Так, напевно, то така деталь, яку можна і молотком підрихтувати... але, якщо дивитись з другої сторони, то вона в першу чергу повинна деформуватися у разі вібрації на хрестовині... таким чином, то є той передбаченний "слабкий ланцюг", який має рватись, і тому він є масово у продажу.

П.С.: На місці під сальник я, мабуть, думав би про гальванику або, набагато простіше, про втулку... хоча я конкретно з цією проблемою не стикався і зараз можу не зовсім коректні поради давати.

nazno
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение  

nazno
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.05.2011
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя: Nazar
Возраст: 37
Сообщения: 771

Автомобиль:
Jeep Cherokee 92' 2.1TDI 235/75 R15 Yokohama Geolandar

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 0:45    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Чт 05 Июля, 2018 0:39 Саша писал(а):


Так, напевно, то така деталь, яку можна і молотком підрихтувати... але, якщо дивитись з другої сторони, то вона в першу чергу повинна деформуватися у разі вібрації на хрестовині... таким чином, то є той передбаченний "слабкий ланцюг", який має рватись, і тому він є масово у продажу.

П.С.: На місці під сальник я, мабуть, думав би про гальванику або, набагато простіше, про втулку... хоча я конкретно з цією проблемою не стикався і зараз можу не зовсім коректні поради давати.


Знайшов новий. Буду пробувати замовляти. Не хочу щоб потім через це витекло масло і знов підшипники півосей повмирали. Поки розбирав міст - надивився багато жахів, які повторювати нема бажання :-) Хочу зробити раз і забути.

Ну з старою вилкою треба буде поекспериментувати.. Я думав її проточити на 0,5-1 мм на діаметр, запресувати на локтайт втулку і проточити потім в розмір.
Думаю така процедура не сильно прослабить цю вилку
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Блог  

nazno
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.05.2011
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя: Nazar
Возраст: 37
Сообщения: 771

Автомобиль:
Jeep Cherokee 92' 2.1TDI 235/75 R15 Yokohama Geolandar

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 7:42    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Поки шукав собі цю вилку натрапив на цікавий варіант кріплення хрестовини за допомогою U болтів. це Crown

yoke.jpg
yoke.jpg

Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Блог  

Бухтя
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 28.10.2010
Последнее посещение: 26.03.2024
Имя: Сергей
Возраст: 43
Сообщения: 776
Откуда: Киев
Автомобиль:
ZJ 5.2 Orvis

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 10:14    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Щитаю такой вариант полным бредом
Эти скобы вставятся в отверстия нормально пока новые потом хрен достанеш хрен засунеш

nazno
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить сообщения электронной почты  

rendevor
ДжипоСтарейшина
OFFLINE


Зарегистрирован: 24.07.2011
Последнее посещение: 09.02.2024
Имя: ivan
Возраст: 42
Сообщения: 3967

Автомобиль:
WG '00 Limited QD + вилосипед

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 10:48    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Чт 05 Июля, 2018 10:14 Бухтя писал(а):
Щитаю такой вариант полным бредом
Эти скобы вставятся в отверстия нормально пока новые потом хрен достанеш хрен засунеш
ты гонишь :)
это стандартный кит переделки. Ставится всегда, если сорвана резьба на фланце, что бывает.
Такой кит есть кроун, есть спайсер. Называется U-Strap tp U-Bolt conversion. Такие болты обычно в фордах стояли.
Можно погуглить 81004 Ford Ubolt

_________________
БЖ моего Бонифация

nazno
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение  

nazno
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.05.2011
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя: Nazar
Возраст: 37
Сообщения: 771

Автомобиль:
Jeep Cherokee 92' 2.1TDI 235/75 R15 Yokohama Geolandar

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 11:38    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

В цьому варіанті гровера стоять, що не дасть можливості на ходу якось відкрутитись гайкам. Ну і тіла болта в отворі вилки (фланця) більше ніж в місці різьби стандартного болта. Можна притягнути нормально хрестовину (там розплющений фактично згин). З скобками лише підкладками можна притягнути нормально якщо розболтається, як у моєму випадку (інакше зазор неможливо вибрати)

Як на мене варіант з U-болтами надійніший
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Блог  

rendevor
ДжипоСтарейшина
OFFLINE


Зарегистрирован: 24.07.2011
Последнее посещение: 09.02.2024
Имя: ivan
Возраст: 42
Сообщения: 3967

Автомобиль:
WG '00 Limited QD + вилосипед

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 17:23    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Чт 05 Июля, 2018 11:38 nazno писал(а):
В цьому варіанті гровера стоять, що не дасть можливості на ходу якось відкрутитись гайкам. Ну і тіла болта в отворі вилки (фланця) більше ніж в місці різьби стандартного болта. Можна притягнути нормально хрестовину (там розплющений фактично згин). З скобками лише підкладками можна притягнути нормально якщо розболтається, як у моєму випадку (інакше зазор неможливо вибрати)

Як на мене варіант з U-болтами надійніший
у у-болта есть один большой минус, который мало кто видит: можно пережать крестовину, и хана ей прийдет очень быстро. И второй маленький минус - это дрочилово с рожковым ключом.
Огромный плюс у-болта, можно возить запасной (как я), на всякий случай. Ибо можно поиметь секс на ровном месте, если сломать этот болтик по дурости. Как это получилось один раз у меня, и пришлось сношаться с экстрактором и мелкими сверлами. Это хорошо, что в гараже дело было, а не на краю света.

_________________
БЖ моего Бонифация

nazno
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение  

nazno
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.05.2011
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя: Nazar
Возраст: 37
Сообщения: 771

Автомобиль:
Jeep Cherokee 92' 2.1TDI 235/75 R15 Yokohama Geolandar

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 22:26    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Так гайки з невеликим вильотом різьбової частини теж можна закрутити головкою з храповиком.

Так рухаємось далі.
Вилка замовлена, але буде аж за 20 днів як мінімум..тому пробую налаштовувати міст на цій вилці. Борозди залив епоксидкою, з наступним шліфуванням, можливо і поліруванням місця де буде "їздити сальник"
Підкладку хрестовини залишу. Але це для того щоб виїхати - попробувати. А як приїде вилка - ставлю її, купую нову втулку цю одноразову, яка тримає натяг, ставлю новий сальник і вперед..

На тих шайбах диференціала і морковки які були- зібрав все разом. Зробив натяг на морковці, щоб вона не дуже вільно крутилась. Думаю грам 200 там було зусилля (чисто моє враження). Стрілковий динамометричний ключ там чуть чуть буквально зміщувався в бік кілограмової позначки. Правда це такий ключ де +- 5 кілограм до показників на шкалі.
Гумовим молотком постукав по осі, щоб всі підшипники зайняли своє місце 100% в посадочних місцях. Натяг залишився таким як і був.

Диференціал як виймав- він просто випав. натягу не було ніякого. На нових підшипниках - мусів заганяти гумовим молотком. Все скрутив, зібрав. Далі подивився чи є зазор між зубами шестерні морковки і шестерні диференціала. Зазор є, але на око важко сказати скільки там. Мені зазор здався замалим, порівнюючи хід шестерні диференціала з тих відео-роликів на Ютубі, які я бачив. По цифрах не скажу, бо ще не прилаштував туди стрілковий індикатор.

Далі намастив фарбою три зуби перевірити слід контату. Вийшло як на доданих фото. Я довго дивився і порівнював з тими що в мануалах по налаштуванні мостів. Прийшов до висновку що морковка занадто близько до диференціала. Але чи це так?

І друге. Що використати замість фарби щоб нормально бачити слід контакту?? Бо фарба за дуже рідка

Ага і ще питання. На скільки зменшити кількість шайб? З яким кроком регулювати?


Про налаштування читав тут:
https://www.extremeterrain.com/yukon-gear-dana-35-minor-install-kit-8706-manu-install.html
там внизу є ілюстрація:


IMG_20180705_213540.jpg
IMG_20180705_213540.jpg

IMG_20180705_213416_hdr.jpg
IMG_20180705_213416_hdr.jpg

Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Блог  

nazno
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 13.05.2011
Последнее посещение: 15.03.2024
Имя: Nazar
Возраст: 37
Сообщения: 771

Автомобиль:
Jeep Cherokee 92' 2.1TDI 235/75 R15 Yokohama Geolandar

СообщениеДобавлено: Чт 05 Июля, 2018 23:15    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

Хоча на іншому ресурсі пише що треба сунути диференціал вліво від морковки
Це по доджах, але ж принцип налаштування однаковий для більшості мостів.


https://www.justanswer.com/car/261wo-swap-355-gearing-turn-410-dodge.html


Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Блог  

Hetzer 88
ДжипоАксакал
OFFLINE


Зарегистрирован: 08.08.2016
Последнее посещение: 16.10.2023
Имя: Сергей
Возраст: 35
Сообщения: 527
Откуда: Киев
Автомобиль:
91' Chevrolet Caprice

СообщениеДобавлено: Пт 06 Июля, 2018 19:21    Заголовок сообщения: DANA 35 LSD Ответить с цитатой

1) При замене только подшипников моста (когда главная пара не меняется) при условии сохранения заводских регулировочных на своих местах регулировка пятна контакта не требуется
2) Тепловой зазор на пятно контакта практически не влияет, хоть в мануалах и пишут об обратном.
3)Проверяется тепловой зазор исключительно микрометрическим индикатором, а не попыткой "попасть в пятно", нормальная величина его для этого моста 0.12-0.20 мм

_________________
Запчасти https://v8power.com.ua/
СТО http://jeep.org.ua/viewtopic.php?p=245691#245691

nazno
Вернуться к началу
Игнорировать пользователя Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить сообщения электронной почты  


Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Украинский клуб любителей Jeep -> Трансмиссия Часовой пояс: EET (Europe)
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6 Все
Страница 2 из 6

 
Перейти:  
Ты не можешь начинать темы
Ты не можешь отвечать на сообщения
Ты не можешь редактировать свои сообщения
Ты не можешь удалять свои сообщения
Ты не можешь голосовать в опросах
Вы не можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы


Написать администратору: admin@jeep.org.ua





Smart home automation software