Доброго дня. Зявилась ідея покупки Jeep WJ 2001-2003 року випуску з дизильним двигуном 2,7 від мерседеса, даний двигун використовую з 2008 року дуже сподобався. Єкономічний надійний тяговитий. Тому і хочу з цим двигуном. Плани на авто 33 колеса, ліфт, для комфортного пересування нашими дорогами по ямах та в зимову пору року коли ніхто не чистить дороги. Питання по комплектації з таким двигуном. Читав що на даній моделі встановлювалась 242 роздатка, яка дає можливість відключати передній привід. також в обох мостах бувають гідролоки з 100% блокуванням + роздатка виходить що явто має 3 повноцінні блоки. пари в мостах бувають 3,5 і 3,7, які ідуть на дизелях 2,7? Також чув, що можливо поставити vrgg замысть 5-ст автомата 545. Поправте якщо десь не правий чи можливо є комплетація з двигуном 2,7. Можливо у когось є даний авто в харкові, щоб підїхати поспілкуватись, проїхатись???
Доброго дня. Зявилась ідея покупки Jeep WJ 2001-2003 року випуску з дизильним двигуном 2,7 від мерседеса, даний двигун використовую з 2008 року дуже сподобався. Єкономічний надійний тяговитий. Тому і хочу з цим двигуном. Плани на авто 33 колеса, ліфт, для комфортного пересування нашими дорогами по ямах та в зимову пору року коли ніхто не чистить дороги. Питання по комплектації з таким двигуном. Читав що на даній моделі встановлювалась 242 роздатка, яка дає можливість відключати передній привід. також в обох мостах бувають гідролоки з 100% блокуванням + роздатка виходить що явто має 3 повноцінні блоки. пари в мостах бувають 3,5 і 3,7, які ідуть на дизелях 2,7? Також чув, що можливо поставити vrgg замысть 5-ст автомата 545. Поправте якщо десь не правий чи можливо є комплетація з двигуном 2,7. Можливо у когось є даний авто в харкові, щоб підїхати поспілкуватись, проїхатись???
2.7 только были с 247й раздаткой, мосты с варилоком или без, 100% блокировку на пониженной может любая 2хх раздатка из жипов, передаточные числа дизелей обычно 3.55 (если пямять не изменяет, если изменяет - то 3.7).
Комплектация с двигателем 2.7 - разнообразная. Надо смотреть что с ним в каждом конкретном случае. _________________ БЖ моего Бонифация Jeep WJ
Доброго дня. Зявилась ідея покупки Jeep WJ 2001-2003 року випуску з дизильним двигуном 2,7 від мерседеса, даний двигун використовую з 2008 року дуже сподобався. Єкономічний надійний тяговитий. Тому і хочу з цим двигуном. Плани на авто 33 колеса, ліфт, для комфортного пересування нашими дорогами по ямах та в зимову пору року коли ніхто не чистить дороги. Питання по комплектації з таким двигуном. Читав що на даній моделі встановлювалась 242 роздатка, яка дає можливість відключати передній привід. також в обох мостах бувають гідролоки з 100% блокуванням + роздатка виходить що явто має 3 повноцінні блоки. пари в мостах бувають 3,5 і 3,7, які ідуть на дизелях 2,7? Також чув, що можливо поставити vrgg замысть 5-ст автомата 545. Поправте якщо десь не правий чи можливо є комплетація з двигуном 2,7. Можливо у когось є даний авто в харкові, щоб підїхати поспілкуватись, проїхатись???
2.7 только были с 247й раздаткой, мосты с варилоком или без, 100% блокировку на пониженной может любая 2хх раздатка из жипов, передаточные числа дизелей обычно 3.55 (если пямять не изменяет, если изменяет - то 3.7).
Комплектация с двигателем 2.7 - разнообразная. Надо смотреть что с ним в каждом конкретном случае.
247 я так понимаю по хуже будет? на 242 должен быть чуть меньше расход, за счет полного отключения переднего моста, верно?
Передние мосты 2 первых поколений Grand Cherokee - Dana-30, у которого штатно нет никаких размыкателей-расцепителей, чтобы полностью отключить потроха моста. Они все равно будут вращаться, хоть карданом от раздатки в режиме полного привода, хоть колесами от дороги - в режиме заднего, экономия если и достижима, то призрачная. _________________ Життя занадто коротке, щоб їздити на нудній машині. Jeep WJ
Передние мосты 2 первых поколений Grand Cherokee - Dana-30, у которого штатно нет никаких размыкателей-расцепителей, чтобы полностью отключить потроха моста. Они все равно будут вращаться, хоть карданом от раздатки в режиме полного привода, хоть колесами от дороги - в режиме заднего, экономия если и достижима, то призрачная.
ну это да, размыкание это только хабы на сколько я понимаю, ну тут система другая.
Передние мосты 2 первых поколений Grand Cherokee - Dana-30, у которого штатно нет никаких размыкателей-расцепителей, чтобы полностью отключить потроха моста. Они все равно будут вращаться, хоть карданом от раздатки в режиме полного привода, хоть колесами от дороги - в режиме заднего, экономия если и достижима, то призрачная.
ну это да, размыкание это только хабы на сколько я понимаю, ну тут система другая.
нет. Бывает еще размыкание полуоси вакуумом, но не в этих случаях.
Владельцам гранд чероки (особенно первым владельцам машины), должно хватать средств, что бы ездить не экономя на топливе, и получать фан от машины.
Последующие владельцы инженеров не волнуют
Доброго дня. Зявилась ідея покупки Jeep WJ 2001-2003 року випуску з дизильним двигуном 2,7 від мерседеса, даний двигун використовую з 2008 року дуже сподобався. Єкономічний надійний тяговитий. Тому і хочу з цим двигуном. Плани на авто 33 колеса, ліфт, для комфортного пересування нашими дорогами по ямах та в зимову пору року коли ніхто не чистить дороги. Питання по комплектації з таким двигуном. Читав що на даній моделі встановлювалась 242 роздатка, яка дає можливість відключати передній привід. також в обох мостах бувають гідролоки з 100% блокуванням + роздатка виходить що явто має 3 повноцінні блоки. пари в мостах бувають 3,5 і 3,7, які ідуть на дизелях 2,7? Також чув, що можливо поставити vrgg замысть 5-ст автомата 545. Поправте якщо десь не правий чи можливо є комплетація з двигуном 2,7. Можливо у когось є даний авто в харкові, щоб підїхати поспілкуватись, проїхатись???
2.7 только были с 247й раздаткой, мосты с варилоком или без, 100% блокировку на пониженной может любая 2хх раздатка из жипов, передаточные числа дизелей обычно 3.55 (если пямять не изменяет, если изменяет - то 3.7).
Комплектация с двигателем 2.7 - разнообразная. Надо смотреть что с ним в каждом конкретном случае.
247 я так понимаю по хуже будет? на 242 должен быть чуть меньше расход, за счет полного отключения переднего моста, верно?
ну что значит хуже... на верхнем ряду она сама решает когда включать передний мост. по дефолту - задний привод и так. _________________ БЖ моего Бонифация
Весною я також само захотів собі вжика. І 33 колеса і тд і тп. Загалом я придбав що я хотів. Послухавши поради форумчан цього ресурсу. На 2,7 црд передаточне число 3,5. 247 роздатка чудова у використанні, пройшла різні трофі рейди і тд. Єдиний мінус на мій погляд, це слабі мости для мотору в8 4,7. Автомат 545й також чудово себе показує на бездоріжжі. Так що не слухайте дурні стереотипи людей які не мали таку техніку.
Для 33х коліс потрібно робити ліфт в 4 дюйми, це вже не бюджетно. 100% блокіровка тільки в міжосьовому дифі на пониженій. Варілоки це типу лсд тільки з більшим преднатягом. Також варілоки на колесах більше 31дюйму, слабо справляються. Кацапи на їхньому форумі добре розкрили цю тему.
Єдине що я б радив це взяти таки 4,7 двигун і поставити на нього газ. Буде і весело і в болоті буде хватати за очі. І по грошам буде виходити як дизель по місту.
Весною я також само захотів собі вжика. І 33 колеса і тд і тп. Загалом я придбав що я хотів. Послухавши поради форумчан цього ресурсу. На 2,7 црд передаточне число 3,5. 247 роздатка чудова у використанні, пройшла різні трофі рейди і тд. Єдиний мінус на мій погляд, це слабі мости для мотору в8 4,7. Автомат 545й також чудово себе показує на бездоріжжі. Так що не слухайте дурні стереотипи людей які не мали таку техніку.
Для 33х коліс потрібно робити ліфт в 4 дюйми, це вже не бюджетно. 100% блокіровка тільки в міжосьовому дифі на пониженій. Варілоки це типу лсд тільки з більшим преднатягом. Також варілоки на колесах більше 31дюйму, слабо справляються. Кацапи на їхньому форумі добре розкрили цю тему.
Єдине що я б радив це взяти таки 4,7 двигун і поставити на нього газ. Буде і весело і в болоті буде хватати за очі. І по грошам буде виходити як дизель по місту.
Только дана 3х трешаково переносит издевательства. Дана 44 живет и на 37 колесах. Но при наличии моста от рубикона можно его актуализировать для вжика, либо взять в руки сварку и болгарку и начать усиливать родной мост, наваривая на него железный каркас и усиливая уши.
Но зачем это все, если нет спортивных целей и есть мозги в голове? При нормальной эксплуатации установка принудительной блокировки продлевает жизнь мосту в разы. _________________ БЖ моего Бонифация
Весною я також само захотів собі вжика. І 33 колеса і тд і тп. Загалом я придбав що я хотів. Послухавши поради форумчан цього ресурсу. На 2,7 црд передаточне число 3,5. 247 роздатка чудова у використанні, пройшла різні трофі рейди і тд. Єдиний мінус на мій погляд, це слабі мости для мотору в8 4,7. Автомат 545й також чудово себе показує на бездоріжжі. Так що не слухайте дурні стереотипи людей які не мали таку техніку.
Для 33х коліс потрібно робити ліфт в 4 дюйми, це вже не бюджетно. 100% блокіровка тільки в міжосьовому дифі на пониженій. Варілоки це типу лсд тільки з більшим преднатягом. Також варілоки на колесах більше 31дюйму, слабо справляються. Кацапи на їхньому форумі добре розкрили цю тему.
Єдине що я б радив це взяти таки 4,7 двигун і поставити на нього газ. Буде і весело і в болоті буде хватати за очі. І по грошам буде виходити як дизель по місту.
Только дана 3х трешаково переносит издевательства. Дана 44 живет и на 37 колесах. Но при наличии моста от рубикона можно его актуализировать для вжика, либо взять в руки сварку и болгарку и начать усиливать родной мост, наваривая на него железный каркас и усиливая уши.
Но зачем это все, если нет спортивных целей и есть мозги в голове? При нормальной эксплуатации установка принудительной блокировки продлевает жизнь мосту в разы.
та ні 4,7 я боюсь як смерті, крайній випадок 4,0. Я такі обьєми та щей бензин боюсь, роздінуть до трісів, я все таки не арабський шейх))) та и 2,7 хочу так як є мерс спрінтер с таким же двигуном вигідно запчастини держати для двох машин одинакові. Я машини шаную і жалію, а не так як інші убивають їх. а потім говорять, що машини погані. Про варі локи читав у москві там теж писали, типу лсд, але в кінці стояла фраза, що вони можуть бути заблоковані на 100%, для мене не зрозуміло, якщо муфта то вона не дає повного блокування, можливо на ній єще додаткове механічне блокування тоді да. А як зрозуміти чи є на машині ці блоки по фото салона, де стоять кнопки вмикання варі локів???? 4 дюйми я так розумію можно пердні кинути назад , а на перед від мерса чі інших машин підібрати, читав таку статью, бюджетний ліфт))) Так ти собі поставив 33 колеса? де можна почитати про твоє авто? доречі за скільки взяв, який пробіг, на що звертати увагу при пошуку даного авто?
"Єдине що я б радив це взяти таки 4,7 двигун і поставити на нього газ."
Отличный совет... Америкосам напиши это на пирате)
Тобто різниця тільки в товщині металу між 30 и 44? я думав там більше пердаточне число? болгарка сварка це не проблема є гараж з необхідним інструмнтом, та і раніше займався підготовкой для рибалки, силові бампери, багажники і таке інше. Блок жосткий тільки АРБ чи є якийсь інший варіант? встане в 30 дану, 35 ? якщо взяти машину без варі локів, який бюджет таких блоків приблизно? Мозги є, спортивних цілей нема, це більше краса машини підготовленної і запас спокою, що зима і грязюка в лісі не першкода)
Весною я також само захотів собі вжика. І 33 колеса і тд і тп. Загалом я придбав що я хотів. Послухавши поради форумчан цього ресурсу. На 2,7 црд передаточне число 3,5. 247 роздатка чудова у використанні, пройшла різні трофі рейди і тд. Єдиний мінус на мій погляд, це слабі мости для мотору в8 4,7. Автомат 545й також чудово себе показує на бездоріжжі. Так що не слухайте дурні стереотипи людей які не мали таку техніку.
Для 33х коліс потрібно робити ліфт в 4 дюйми, це вже не бюджетно. 100% блокіровка тільки в міжосьовому дифі на пониженій. Варілоки це типу лсд тільки з більшим преднатягом. Також варілоки на колесах більше 31дюйму, слабо справляються. Кацапи на їхньому форумі добре розкрили цю тему.
Єдине що я б радив це взяти таки 4,7 двигун і поставити на нього газ. Буде і весело і в болоті буде хватати за очі. І по грошам буде виходити як дизель по місту.
Только дана 3х трешаково переносит издевательства. Дана 44 живет и на 37 колесах. Но при наличии моста от рубикона можно его актуализировать для вжика, либо взять в руки сварку и болгарку и начать усиливать родной мост, наваривая на него железный каркас и усиливая уши.
Но зачем это все, если нет спортивных целей и есть мозги в голове? При нормальной эксплуатации установка принудительной блокировки продлевает жизнь мосту в разы.
і скільки на газу в стокі по трасі буде при 80-90?
"Єдине що я б радив це взяти таки 4,7 двигун і поставити на нього газ."
Отличный совет... Америкосам напиши это на пирате)
на тех же сайтах сидят штрихи с европы, и нормально чешут за lpg. Американцы забились подшконку и неотсвечивают, так как что такое lpg у них знают только автомобильные эколюбители и автомобильные гики.
В основном lpg газ у них пользуется спросом как отопление для кемперов, и цена его выше чем бензин. Есть мнение, что из "легкой" техасской нефти получается много бензина, и мало соляры с газом. А вот из "тяжелой" нефти много соляры и газа. _________________ БЖ моего Бонифация
Весною я також само захотів собі вжика. І 33 колеса і тд і тп. Загалом я придбав що я хотів. Послухавши поради форумчан цього ресурсу. На 2,7 црд передаточне число 3,5. 247 роздатка чудова у використанні, пройшла різні трофі рейди і тд. Єдиний мінус на мій погляд, це слабі мости для мотору в8 4,7. Автомат 545й також чудово себе показує на бездоріжжі. Так що не слухайте дурні стереотипи людей які не мали таку техніку.
Для 33х коліс потрібно робити ліфт в 4 дюйми, це вже не бюджетно. 100% блокіровка тільки в міжосьовому дифі на пониженій. Варілоки це типу лсд тільки з більшим преднатягом. Також варілоки на колесах більше 31дюйму, слабо справляються. Кацапи на їхньому форумі добре розкрили цю тему.
Єдине що я б радив це взяти таки 4,7 двигун і поставити на нього газ. Буде і весело і в болоті буде хватати за очі. І по грошам буде виходити як дизель по місту.
Только дана 3х трешаково переносит издевательства. Дана 44 живет и на 37 колесах. Но при наличии моста от рубикона можно его актуализировать для вжика, либо взять в руки сварку и болгарку и начать усиливать родной мост, наваривая на него железный каркас и усиливая уши.
Но зачем это все, если нет спортивных целей и есть мозги в голове? При нормальной эксплуатации установка принудительной блокировки продлевает жизнь мосту в разы.
та ні 4,7 я боюсь як смерті, крайній випадок 4,0. Я такі обьєми та щей бензин боюсь, роздінуть до трісів, я все таки не арабський шейх))) та и 2,7 хочу так як є мерс спрінтер с таким же двигуном вигідно запчастини держати для двох машин одинакові. Я машини шаную і жалію, а не так як інші убивають їх. а потім говорять, що машини погані. Про варі локи читав у москві там теж писали, типу лсд, але в кінці стояла фраза, що вони можуть бути заблоковані на 100%, для мене не зрозуміло, якщо муфта то вона не дає повного блокування, можливо на ній єще додаткове механічне блокування тоді да. А як зрозуміти чи є на машині ці блоки по фото салона, де стоять кнопки вмикання варі локів???? 4 дюйми я так розумію можно пердні кинути назад , а на перед від мерса чі інших машин підібрати, читав таку статью, бюджетний ліфт))) Так ти собі поставив 33 колеса? де можна почитати про твоє авто? доречі за скільки взяв, який пробіг, на що звертати увагу при пошуку даного авто?
То, что там одинаковые моторы, на этом все сравнения заканчиваются. Там другая помпа стоит, патрубки систем тоже скорее всего другие. Так, одинаковые тнвд, фрикционный подогреватель ож (который подох уже наверняка), генератор и компрессор кондея.
Мотор 4.7 как-то так собран, что снизу у него стоит только коленвал и натяжитель. Все навесное стоит сверху, да так, что грязи не видит почти никогда, а доступность ремонта - вжух и готово.
Что касается "раздеть до трусов" - газ сейчас по 13 гривен, а соляра - 22? Если нет возможности "воровать" соляру - то выгода сомнительная. В городе этот джип кушает в районе 12 литров (а ну поправьте меня!), а газа кушает 20 в стоке. Сомнительная разница.
На варилоки не смотри. Если готов тратиться машину под стройку больших колес - бери без варилоков. Тогда будет возможности вставить нормальные блокировки: арб, ох, итон, детройтлокер и тд. С варилоками заменить не выйдет - одна полуось короче. _________________ БЖ моего Бонифация Holysimeon
Ты не можешь начинать темы Ты не можешь отвечать на сообщения Ты не можешь редактировать свои сообщения Ты не можешь удалять свои сообщения Ты не можешь голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы