nazno's JeeP XJ 92' 2.1 TD

Заміна масла

Ср 25 Ноября, 2015 23:19

Нарешті добрався до заміни масла.

Куплений був давніше фільтр FILTRON OP542. Продали мені його по підбору "мудрі продавці-консультатнти". Але він не підійшов. Там заглибоко отвір, який накручується на різьбу. закрутити фільтр неможливо. і по каталогах я тепер знайшов що він для дизельних фордів скорпіо і гранада.

Може комусь знадобиться, мабуть взагалі початківцям-початківцям
Передусім необхідно розігріти двигун до робочої температури (я для цього проїхав 3 км приблизно).

1. Для зручності зняв корпус повітряного фільтра, щоб добратись до масляного фільтра. Відкручуєм болт, який тримає скобу кріплення корпусу фільтра. Знімаєм і скобу також.

2. Відпускаємо хомути патрубків які йдуть з повітряного фільтра, стягуєм патрубки і виймаємо корпус повітряного фільтра.




3. Відкриваємо кришку отвору для заливки масла.
4. Підставляємо ємність для збору відпрацьованого масла (в мене 10л. тазик), викручуємо пробку нижню, зливаємо масло, до тих пір, поки не почне капати, а не литись. Закручуємо пробку.



5. Викручуємо верхню пробку зливу масла, повторюєм процедуру. Закручуємо пробку.



6. Викручуємо масляний фільтр. Для цього необхідно мати зйомник. У випадку, якщо нема зйомника (мій випадок) можна просверлити отвори в фільтрі (ми ж його не збираємось використовувати повторно) і, засунувши послідовно в отвори викрутку, використати її як важіль. Мені достатньо було 4 отвори щоб відкрутити фільтр.



Не зробіть таку помилку як я зробив. Під фільтр постеліть якісь шмати, щоб не залити маслом крило.



7. Мастимо новим маслом прокладку фільтра. Закручуємо його зусиллям руки.
8. Заливаємо нове масло. Про необхідну кількіть в мануалі можна почитати.
9. Зкриваємо кришку і заводимо двигун. Контрольна лампочка датчика тиску масла має погаснути. А коли є стрілковий прилад- то він має показати тиск, згідно мануала. ( в моєму випадку стрілка має відхилитись хоч куди-небудь )

Вся процедура, при наявності інструменту займає 30-40 хв.
Страница 1 из 2

Автор Сообщение
nazno
ДжипоАксакал

Зарегистрирован: 13.05.2011
Сообщения: 771

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 8:43    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
ого какое "масло" черное


Я на пару тисяч км провтикав.
Памятав пробіг, але помилився на 1 цифру. Тому проїхав на тому маслі 11тис. км, хоча мав би замінити масло по мануалу на 7500 км. Це мінералка Rawenol Formel Standard 10W30.
Тепер склав собі табличку в екселі, в якій веду записи щодо пробігу, часу заміни і проведених робіт по машині. Більше такий "промах" не допущу
Перейшов на Elf Turbodiesel 10W40 series 700.
Перед заливкою пробував окремо змішувати ці масла- все добре, не густіє.
Думаю до 5 тис відкатати і ще раз замінити масло.
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
VoLan
ДжипоСтарейшина

Зарегистрирован: 10.10.2013
Сообщения: 1118
Откуда: Warszawa

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 10:23    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
ого какое "масло" черное

а какое оно должно быть?
тем более у дизеля при пробеге 10ткм
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
nazno
ДжипоАксакал

Зарегистрирован: 13.05.2011
Сообщения: 771

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 10:50    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
я думаю провтыкал более 2-х тысяч

неа в мене фото приборки є за день до заміни масла звідти і взяв пробіг

nazno писал(а):
...Більше такий "промах" не допущу
Перейшов на Elf Turbodiesel 10W40 series 700.

Hennady писал(а):
и на тебе, еще раз дал маху

у чому промах?
Hennady писал(а):
вот это еще "юный химик" - чтобы понять как смешиваются масла, нужно создать условия, аналогичные работающему двигателю

та ні, думаю коли присадки несумісні то результат буде відразу.

Hennady писал(а):
если не использовал промывку, меняй еще раз масло через 1000 км пробега...

Негативно відношусь до промивок і навіть промивочного масла. В мануалі це не описано, значить і не потрібно.

Фактично в мене масло міняне в процесі експлуатації Шланги до масляного радіатора текли, за ті 4-5 тис (до ремонту шлангів) долив 4-5 літрів того ж масла.. так сказати- відсвіжив
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
nazno
ДжипоАксакал

Зарегистрирован: 13.05.2011
Сообщения: 771

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 11:12    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
понятно - в школе химию не изучал...


мав досвід з гальмівною коли долив вона загусла.. я змішував масла для власного спокою
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
nazno
ДжипоАксакал

Зарегистрирован: 13.05.2011
Сообщения: 771

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 11:17    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady, ви писали що я "дав маху" з маслом. Не правильно підібрав?
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
nazno
ДжипоАксакал

Зарегистрирован: 13.05.2011
Сообщения: 771

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 11:38    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
nazno писал(а):
Hennady, ви писали що я "дав маху" з маслом. Не правильно підібрав?

Обычно после использования Ельфа сбегают на Равенол, а не наоборот.

Я бы советовал Вальволайн Блю Екстрим Дизель


Де не гляну- всюди Рено рекомендує Ельф от і вирішив попробувати
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
VoLan
ДжипоСтарейшина

Зарегистрирован: 10.10.2013
Сообщения: 1118
Откуда: Warszawa

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 12:23    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
nazno писал(а):
Hennady, ви писали що я "дав маху" з маслом. Не правильно підібрав?

Обычно после использования Ельфа сбегают на Равенол, а не наоборот.

Я бы советовал Вальволайн Блю Екстрим Дизель

тока проблема в том что его офф. не завозят в Украину
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
VoLan
ДжипоСтарейшина

Зарегистрирован: 10.10.2013
Сообщения: 1118
Откуда: Warszawa

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 12:25    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
nazno писал(а):
Hennady, ви писали що я "дав маху" з маслом. Не правильно підібрав?

Обычно после использования Ельфа сбегают на Равенол, а не наоборот.


кто это так сбегает?

есть допуски по ним и смотрят.
замена одного масла на другое, по одним допускам
безболезненно, да и вообще все современные масла имеют такой пакет присадок, что от одного до другого производителя этот переход не критичен. Тем более у минералок
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
nazno
ДжипоАксакал

Зарегистрирован: 13.05.2011
Сообщения: 771

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 13:05    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

VoLan писал(а):
Hennady писал(а):
nazno писал(а):
Hennady, ви писали що я "дав маху" з маслом. Не правильно підібрав?

Обычно после использования Ельфа сбегают на Равенол, а не наоборот.


кто это так сбегает?

есть допуски по ним и смотрят.
замена одного масла на другое, по одним допускам
безболезненно, да и вообще все современные масла имеют такой пакет присадок, что от одного до другого производителя этот переход не критичен. Тем более у минералок


Я буду перший хто перейде з равенола на ельф
до речі равенол як виливав- він був рідкий, такий, фактично, по густині як і нове масло.
Я перехожу з мінералки на напівсинтетику.
Допуски по стандартах SAE і по API для старого і нового масла різні.

було RAVENOL Formel Standard SAE 10W-30 API SF/CD
стало Elf Evolution 700 Turbo Diesel SAE 10W-40 API SL/CF
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
VoLan
ДжипоСтарейшина

Зарегистрирован: 10.10.2013
Сообщения: 1118
Откуда: Warszawa

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 13:07    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

nazno писал(а):
VoLan писал(а):
Hennady писал(а):
nazno писал(а):
Hennady, ви писали що я "дав маху" з маслом. Не правильно підібрав?

Обычно после использования Ельфа сбегают на Равенол, а не наоборот.


кто это так сбегает?

есть допуски по ним и смотрят.
замена одного масла на другое, по одним допускам
безболезненно, да и вообще все современные масла имеют такой пакет присадок, что от одного до другого производителя этот переход не критичен. Тем более у минералок


Я буду перший хто перейде з равенола на ельф
до речі равенол як виливав- він був рідкий, такий, фактично, по густині як і нове масло.
Я перехожу з мінералки на напівсинтетику.
Допуски по стандартах SAE і по API для старого і нового масла різні.

було RAVENOL Formel Standard SAE 10W-30 API SF/CD
стало Elf Evolution 700 Turbo Diesel SAE 10W-40 API SL/CF

это нормально у нового масла допуск перекрывает старый.
так что страшного ничего нет
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
nazno
ДжипоАксакал

Зарегистрирован: 13.05.2011
Сообщения: 771

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 13:20    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
можно было обновиться в рамках Равенола и фсе, и двигателю не в напряг...


пізно
а на рахунок промивок і промивочних масел- я так розумію треба промити, потім залити масло і через 1000 км залити нове? Як вимити звідти ті присадки що в промивочному маслі? думаю там 10% масла (промивочного) залишається, а у випадку промивки- в масло додаються присадки які призначені для очищення, але аж ніяк не для роботи двигуна (і вони теж залишаються в системі). Чи як то б мало правильно виглядати?
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
VoLan
ДжипоСтарейшина

Зарегистрирован: 10.10.2013
Сообщения: 1118
Откуда: Warszawa

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 13:46    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

nazno писал(а):
Hennady писал(а):
можно было обновиться в рамках Равенола и фсе, и двигателю не в напряг...


пізно
а на рахунок промивок і промивочних масел- я так розумію треба промити, потім залити масло і через 1000 км залити нове? Як вимити звідти ті присадки що в промивочному маслі? думаю там 10% масла (промивочного) залишається, а у випадку промивки- в масло додаються присадки які призначені для очищення, але аж ніяк не для роботи двигуна (і вони теж залишаються в системі). Чи як то б мало правильно виглядати?

Ни чего мыть не надо!
меняй масло и не парься))
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
VoLan
ДжипоСтарейшина

Зарегистрирован: 10.10.2013
Сообщения: 1118
Откуда: Warszawa

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 13:49    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

Hennady писал(а):
nazno писал(а):
Hennady писал(а):
можно было обновиться в рамках Равенола и фсе, и двигателю не в напряг...


пізно

смотри сам, на маслах Ельф самый высокий износ двигателей, они по этому показателю лидеры в Европе

nazno писал(а):
...а на рахунок промивок і промивочних масел...

мои слова в постах просьба не домысливать - я писал только за промывки, ни о каких промывочным маслах речь не шла.

nazno писал(а):
.- я так розумію треба промити, потім залити масло і через 1000 км залити нове?

если масло поменялось без промывки, то замененное мало будет использовано в качестве нейтрализатора остатков старого масла...
обычно щелочное число нового масла на старых двигателях падает в два раза на 1-й тыс пробега авто - это повторюсь если без промывки.

через 1 тыс км снова меняем на новое и можем смело ездить 5000


nazno писал(а):
.Як вимити звідти ті присадки що в промивочному маслі? думаю там 10% масла (промивочного) залишається,

не знаю, я промывочные масла не применяю и никому не советую...


nazno писал(а):
...а у випадку промивки- в масло додаються присадки які призначені для очищення, але аж ніяк не для роботи двигуна (і вони теж залишаються в системі).

в промывке только щелочные присадки для нейтрализации кислотности масла, остатки промывки улетучиваются через вентиляцию картерных газов через 20 минут работы двигателя на ХХ....


зачем такие сложности?
какие промывки и доливки?
а нано добавки не нужны?

Меняйте масло как положено и не будет проблем
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Автор Сообщение
nazno
ДжипоАксакал

Зарегистрирован: 13.05.2011
Сообщения: 771

СообщениеДобавлено: Чт 26 Ноября, 2015 13:54    Заголовок сообщения:
Ответить с цитатой

VoLan писал(а):

Ни чего мыть не надо!
меняй масло и не парься))



так і зробив..
Максимум що зроблю то заміню масло раніше ніж в паспорті.
Та й по кольору можу сказати що в мене після заливки 1 міс масло було більш-менш світле, а далі темне. Може це особливість дизеля (на бензинових масло не темніє так), або пора кільця міняти..
В неті читав по маслу немало.. думки людей розходяться 50/50. Половина за промивку, половина проти.
Є виробники, вроді ХАДО - рекомендують перед переходом на їхнє масло- лити промивочне масло ХАДО.
Багато хто переконаний що промивки- маркетинговий трюк, щоб збільшити продажі.. що масло має ті ж функції- змащення і очищення.
Після прочитаного- залишається зробити як сам вважаєш за потрібне.. Або хто більше переконав в той момент
Вернуться к началу Посмотреть профиль Отправить личное сообщение

Показать сообщения: