Заміна масла
Ср 25 Ноября, 2015 23:19
Куплений був давніше фільтр FILTRON OP542. Продали мені його по підбору "мудрі продавці-консультатнти". Але він не підійшов. Там заглибоко отвір, який накручується на різьбу. закрутити фільтр неможливо. і по каталогах я тепер знайшов що він для дизельних фордів скорпіо і гранада.
Може комусь знадобиться, мабуть взагалі початківцям-початківцям

Передусім необхідно розігріти двигун до робочої температури (я для цього проїхав 3 км приблизно).
1. Для зручності зняв корпус повітряного фільтра, щоб добратись до масляного фільтра. Відкручуєм болт, який тримає скобу кріплення корпусу фільтра. Знімаєм і скобу також.
2. Відпускаємо хомути патрубків які йдуть з повітряного фільтра, стягуєм патрубки і виймаємо корпус повітряного фільтра.


3. Відкриваємо кришку отвору для заливки масла.
4. Підставляємо ємність для збору відпрацьованого масла (в мене 10л. тазик), викручуємо пробку нижню, зливаємо масло, до тих пір, поки не почне капати, а не литись. Закручуємо пробку.

5. Викручуємо верхню пробку зливу масла, повторюєм процедуру. Закручуємо пробку.

6. Викручуємо масляний фільтр. Для цього необхідно мати зйомник. У випадку, якщо нема зйомника (мій випадок) можна просверлити отвори в фільтрі (ми ж його не збираємось використовувати повторно) і, засунувши послідовно в отвори викрутку, використати її як важіль. Мені достатньо було 4 отвори щоб відкрутити фільтр.

Не зробіть таку помилку як я зробив. Під фільтр постеліть якісь шмати, щоб не залити маслом крило.

7. Мастимо новим маслом прокладку фільтра. Закручуємо його зусиллям руки.
8. Заливаємо нове масло. Про необхідну кількіть в мануалі можна почитати.
9. Зкриваємо кришку і заводимо двигун. Контрольна лампочка датчика тиску масла має погаснути. А коли є стрілковий прилад- то він має показати тиск, згідно мануала. ( в моєму випадку стрілка має відхилитись хоч куди-небудь



Вся процедура, при наявності інструменту займає 30-40 хв.
Автор | Сообщение |
---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
ого какое "масло" черное
![]() |
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал ![]() Зарегистрирован: 13.05.2011 |
Я на пару тисяч км провтикав. ![]() Памятав пробіг, але помилився на 1 цифру. Тому проїхав на тому маслі 11тис. км, хоча мав би замінити масло по мануалу на 7500 км. Це мінералка Rawenol Formel Standard 10W30. Тепер склав собі табличку в екселі, в якій веду записи щодо пробігу, часу заміни і проведених робіт по машині. Більше такий "промах" не допущу ![]() Перейшов на Elf Turbodiesel 10W40 series 700. Перед заливкою пробував окремо змішувати ці масла- все добре, не густіє. Думаю до 5 тис відкатати і ще раз замінити масло. |
||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
я думаю провтыкал более 2-х тысяч
![]() данные по пробегу даются среднестатистически для исправного мотора,среднего климата и хороших дорог, можно смело делить пробег по мануалу на 2, не прогадаешь
можно отлепить наклейку от канистры масла, прилепить на корпус воздушного фильтра и написать маркером пробег. http://jeep.org.ua/weblog_entry.php?e=113
и на тебе, еще раз дал маху ![]()
вот это еще "юный химик" ![]() ![]() если не использовал промывку, меняй еще раз масло через 1000 км пробега... |
||||||||||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 10.10.2013 |
а какое оно должно быть? тем более у дизеля при пробеге 10ткм ![]() |
||
Вернуться к началу |
![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал ![]() Зарегистрирован: 13.05.2011 |
неа в мене фото приборки є за день до заміни масла ![]()
у чому промах?
та ні, думаю коли присадки несумісні то результат буде відразу.
Негативно відношусь до промивок і навіть промивочного масла. В мануалі це не описано, значить і не потрібно. Фактично в мене масло міняне в процесі експлуатації Шланги до масляного радіатора текли, за ті 4-5 тис (до ремонту шлангів) долив 4-5 літрів того ж масла.. так сказати- відсвіжив ![]() ![]() ![]() |
||||||||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
масло иногда меняется без ориентира на пробег, по времени ![]() даже когда машина стоит - моторное масло в двигателе продолжает окисляться...
понятно - в школе химию не изучал...
а зря, их как раз и рекомендуют применять при смене производителя масел... в мануале описана эксплуатация в рамках гарантийного срока - остальное как хочешь, прото ориентируешься что пишут и фсе...
заблуждение, что при доливке масло "освежается".... "освежается" при замене на не менее 70% объема за раз... |
||||||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал ![]() Зарегистрирован: 13.05.2011 |
![]() мав досвід з гальмівною коли долив вона загусла.. я змішував масла для власного спокою ![]() |
||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
спокоен и ладно ![]() |
||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение |
---|---|
nazno ДжипоАксакал ![]() Зарегистрирован: 13.05.2011 |
Hennady, ви писали що я "дав маху" з маслом. Не правильно підібрав?
![]() |
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
Обычно после использования Ельфа сбегают на Равенол, а не наоборот. Я бы советовал Вальволайн Блю Екстрим Дизель ![]() |
||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал ![]() Зарегистрирован: 13.05.2011 |
Де не гляну- всюди Рено рекомендує Ельф ![]() |
||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 10.10.2013 |
тока проблема в том что его офф. не завозят в Украину |
||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 10.10.2013 |
кто это так сбегает? есть допуски по ним и смотрят. замена одного масла на другое, по одним допускам безболезненно, да и вообще все современные масла имеют такой пакет присадок, что от одного до другого производителя этот переход не критичен. Тем более у минералок |
||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал ![]() Зарегистрирован: 13.05.2011 |
Я буду перший хто перейде з равенола на ельф ![]() до речі равенол як виливав- він був рідкий, такий, фактично, по густині як і нове масло. Я перехожу з мінералки на напівсинтетику. Допуски по стандартах SAE і по API для старого і нового масла різні. було RAVENOL Formel Standard SAE 10W-30 API SF/CD стало Elf Evolution 700 Turbo Diesel SAE 10W-40 API SL/CF |
||||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VoLan ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 10.10.2013 |
это нормально у нового масла допуск перекрывает старый. так что страшного ничего нет ![]() |
||||||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
говорим конкретно от ТС. Человек прощелкал регламентную замену - масло стало более "кислое", чем требуется для замены, можно делать вид что все ок, поменял и все, промывки не нравятся - это что, религия какая то? а ремонтировать авто нравиться? - ну раз так, убеждать в обратном как то не камильфо ![]()
какой "такой" пакет присадок? какой современный? рассчитанный в большей степени на экологию - да, по убирали экологически "нечистые" присадки, причем не самые плохие, вот и "современные"... ![]() |
||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
можно было обновиться в рамках Равенола и фсе, и двигателю не в напряг... |
||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
ты перешел с минералки на минералку... технология настоящих синтетических масел не подразумевает приставку "полу-" 90 процентов всей европейской "синтетики" - гидрокрекинг - это технология получения качественного минерального масла ![]() |
||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||
---|---|---|---|
nazno ДжипоАксакал ![]() Зарегистрирован: 13.05.2011 |
пізно ![]() а на рахунок промивок і промивочних масел- я так розумію треба промити, потім залити масло і через 1000 км залити нове? Як вимити звідти ті присадки що в промивочному маслі? думаю там 10% масла (промивочного) залишається, а у випадку промивки- в масло додаються присадки які призначені для очищення, але аж ніяк не для роботи двигуна (і вони теж залишаються в системі). Чи як то б мало правильно виглядати? ![]() |
||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |
Автор | Сообщение | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hennady ДжипоСтарейшина ![]() Зарегистрирован: 24.10.2013 |
смотри сам, на маслах Ельф самый высокий износ двигателей, они по этому показателю лидеры в Европе ![]()
мои слова в постах просьба не домысливать - я писал только за промывки, ни о каких промывочным маслах речь не шла.
если масло поменялось без промывки, то замененное масло будет использовано в качестве нейтрализатора остатков старого масла... обычно щелочное число нового масла на старых двигателях падает в два раза на 1-й тыс пробега авто - это повторюсь если без промывки. через 1 тыс км снова меняем на новое и можем смело ездить 5000 ![]()
не знаю, я промывочные масла не применяю и никому не советую...
в промывке только щелочные присадки для нейтрализации кислотности масла, остатки промывки улетучиваются через вентиляцию картерных газов через 20 минут работы двигателя на ХХ.... |
||||||||||||
Вернуться к началу |
![]() ![]() ![]() |