так в мене і питання про нагрузку на рейлінги, а не на дах
вони виглядають нормлаьно. Але метал тонкий. і питання в тому щоб їх не поламати. кріпити хочу на них зверху, ну може через якісь проставки, щоб чуть підняти.
ось тут на відео є кріплення до рейлінгів чероківських експедиційника. хочу щось на подобі (на першій хвилині відеоролика):
а релінги до чого кріпляться?
а якщо пригрузити? окрім статичного навантаження при русі буде ще діяти момент сили і т. д...
та я розумію що вся нагрузка піде на дах. Не такий вже я і безнадійний
добре поставлю питання інакше :-)
якщо дах витримає хай 200 кг. то чи при тому не здуються рейлінги під тією ж вагою?
Бо фактично багажник лежить і тисне вагою на верхній край рейлінга.
Всьо, нарешті доробив кріплення. Багажник приміряв, запаску викинув на багажник. Ще є нюанси, але дороблю в процесі
Багажник не важив, але сам його викидую наверх без проблем
Фото зроблю без питань!
Кріплення - всі з труби прямокутного профіля по місці варені щоб зайти в профіль рейлінгів. Поперечина теж прямокутний профіль- заварений наглухо з торців щоб вітер не свистів. Зверху поліуритан в місцях кріплення самого багажника і отвори на 10мм по краях для кріплення.
На час работы, оставляешь штатную резинку, выбрасываешь сам рейлинг,
берешь квадратный профиль 20х20 выгибаешь по форме крыши засверливаешь места креплений и вставляешь в резинку, к нему и крепишься. В моем случае вес багажника 23 кг, становлюсь по центру в полный рост, мой вес 110кг, если попрыгать то видно как прогибается сама крыша, но у меня люк и багажник на 4-ох точках опоры (надо бы 6 точек). Без проблем перевозил шкаф-купе 2.25м на 1.8м в разобранном виде, вес приличный...
Думаю что штатные рейлинги юзать можно, но постоянно возить запаску не получится...
Ты не можешь начинать темы Ты не можешь отвечать на сообщения Ты не можешь редактировать свои сообщения Ты не можешь удалять свои сообщения Ты не можешь голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы