Не отдать 10ку за машину которая "як собака на цiпку" и постоянно думать хватит домой дотянуть или нет, "это не наш метод". И не надо забывать, что проблемы с кузовом и подвеской теже.
.... И не надо забывать, что проблемы с кузовом и подвеской теже.
Проблемы не совсем такие же. Если с кузовом все 1:1, то с подвеской все гораздо печальнее, т.к. из-за колхозной переделки в электромобиль очень сильно нарушается развесовка машины по осям, что очень сильно отражается на подвеске и на управляемости. _________________ Круче джипа, может быть только дизельный джип :)
Скажу відразу, я не спец.
Вивчаю, цікавлюсь, пробую.
Але з того, щознаю:
sborch писал(а):
Да без парома ни как.
Можна, через Данію, але Міст там все одно платний+додатковий кілометраж.
sborch писал(а):
Хотя как то дорого.
Контейнер дешевше звісно. В тій ціні й лафет й підвичена плата за паром (авто+лафет+номер (7-10 годин на воді))
sborch писал(а):
За три дня через Финку и маЦкву без напряга.
Зовсім не варіант.
sborch писал(а):
Не отдать 10ку за машину которая "як собака на цiпку" и постоянно думать хватит домой дотянуть или нет, "это не наш метод".
Так, є таке. Але порахуй свій щодений пробіг = максимум в день до 150 км.
Як більше - о ти вже таксуєш ;)
nazno писал(а):
Генератор в багажнику возити
Не так, здається в оренду причеп з генератором (або двома) на газу + "буферний" блок з АКБ. А по місту до 150 км на зарядці - більше чим достатньо.
SPN-87 писал(а):
Проблемы не совсем такие же. Если с кузовом все 1:1, то с подвеской все гораздо печальнее, т.к. из-за колхозной переделки в электромобиль очень сильно нарушается развесовка машины по осям, что очень сильно отражается на подвеске и на управляемости.
Не скажу як в Норвегії і як з саме цим автомобілем, а в сусідній Польщі ти отримуєш новий техпаспорт на переобладнане/конверсоване авто тільки у разі відповідності центрування й ваги заводським параметрам автомобіля до такого переобладнання/конверсії. Кілограмом більше? - До побачення!
Якось так ;) _________________
Продам Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 4WD Limited 2003
Немного не в тему, но все же халява!
И практически даром
http://helpower.narod.ru/sovraznoe19.htm _________________ Спускаясь к великой реке, мы все оставляем следы на песке... Hennady
Гроші.
Їх зараз в потрібній сумі я не маю.
А взяти гарного донора, який разом з двигунами й "навісним" буде валятися в орендованому гаражі - то ЖОПА.
Тому показати на своєму прикладі поки не зможу.
Єдиним прикладом, який можна побачити скоро й до якого я скромно доклав зусиль, це електровантажівка, про яку я писав. Правда, якщо все добре складеться у мого замовника, вантажівка їхатиме в Одесу на комплектацію (батареї та облаштування тенту) і буде працювати на перевезеннях по місту. _________________
Продам Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 4WD Limited 2003
Сьогодні буде "час Х".
Іспанці представляють світу графенові АКБ комерційного використання.
Заявляють про 40% здешевлення у порівняні з літій-іонною технологією і в 4-5 разів кращі технічно-економічні показники. Всі чекають. _________________
Продам Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 4WD Limited 2003
У Tesla, Nissan і Honda все буде добре.
А світ завоюють китайські й індійські виробники. Як ось ці хлопці (http://www.mahindra.com/), які тихо й без шуму експортують свої авто до Європи. Так, в Норвегії (країна електрокарів понад, 30% від усіх авто) індійська Рева займає половину від тих 30%, іншу половину займають норвезький виробник Buddy, ну й відомі Tesla, Nissan+Renault.
Та й взагалі майбутнє електрокарів за каршерінгом (Береш електрокар у найближчого Е-АЗС від дому й ідеш на ньому до найближчого Е-АЗС від роботи), як таксі, тільки за таксиста ти сам. _________________
Продам Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 4WD Limited 2003
Сьогодні буде "час Х".
Іспанці представляють світу графенові АКБ комерційного використання.
Заявляють про 40% здешевлення у порівняні з літій-іонною технологією і в 4-5 разів кращі технічно-економічні показники. Всі чекають.
Сьогодні буде "час Х".
Іспанці представляють світу графенові АКБ комерційного використання.
Заявляють про 40% здешевлення у порівняні з літій-іонною технологією і в 4-5 разів кращі технічно-економічні показники. Всі чекають.
і шо, представили?
Цитата:
4 лютого Grabat Energy офіційно представ в Мадриді робочий прототип графен-полімерної батареї і оголосить про стратегічне партнерство з китайцями, щодо будівництва заводів в Іспанії та Китаї для виробництва графен-полімерних клітин і акумуляторів для різних сфер застосувань. Grabat Energy звертає увагу, що ці батареї мають потужність значно вище поточних стандартів, даючи 40% меншу вагу і майже в 5 разів більше можливостей, ніж кращі представники літій-іонних батарей.
.. завод в Yecla(Murcia), ми сподіваємося, почне виробляти робочі прототипи в середині 2016-го, а комерційні в кінці цього року ... Grabat дякує за Ваш інтерес, який виявляють сотні компаній в світі, які вже почали надсилати нам перші контакти (чи то контракти?) ...
.. завод в Yecla(Murcia), ми сподіваємося, почне виробляти робочі прототипи в середині 2016-го, а комерційні в кінці цього року ...
О. Это уже хоть какие-то определенные сроки. Как только появятся прототипы - сразу станет все ясно. _________________ Круче джипа, может быть только дизельный джип :)
Ты не можешь начинать темы Ты не можешь отвечать на сообщения Ты не можешь редактировать свои сообщения Ты не можешь удалять свои сообщения Ты не можешь голосовать в опросах Вы не можете вкладывать файлы Вы можете скачивать файлы